Železničář / Zpravodajství / České dráhy propaguje nová kampaň s ComfortJetem
České dráhy propaguje nová kampaň s ComfortJetem
18.3.2025
České dráhy koncem února zahájily novou kampaň v hlavní roli s nejmodernějším vlakem na kolejích v tuzemsku jednotkou ComfortJet. Reklama je součástí velké marketingové akce z dílny DDB Prague. Propagací ČD startují novou komunikaci s heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“

Základ vizuálního stylu nové komunikace je inspirovaný oknem ve vlaku, ve spotu se České dráhy odklání od využívání brand ambasadora a hlavními hrdiny se stávají samotní cestující. Důležitý prvek hraje píseň složená Oliverem Fillnerem „Jedu jedu vlakem“. Kromě televize je součástí kampaně i outdoorová a online reklama s fotografiemi Pavla Hejného, příspěvky na sociálních sítích, rádiové spoty, digitální reklama, polepy autobusů či tramvají a nejrůznější aktivace. Nový komunikační koncept se propisuje i do BTL materiálů, jako jsou letáky či newsletter. Kampaň „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“ cílí primárně na necestující. Cílovou skupinou jsou totiž hlavně ti, kteří vlaky často nejezdí.
Další články této rubriky
Mezi Lipníkem a Hranicemi je omezen provoz vlaků
16.3.2025 - V letošním roce pokračuje dlouhodobá výluka na trati číslo 280 (Olomouc hl. n. –) Přerov – Hranice na Moravě – Vsetín. Na dvě krátkodobé uzavírky, které se ve stejném úseku uskutečnily už ve druhé polovině ledna a na… »
ZSSK zpoplatní prodej jízdenek u pokladen
13.3.2025 - Cestující ve vlacích na Slovensku čeká novinka. Dopravce ZSSK s platností od 15. března zpoplatní částkou jedno euro prodej jízdenek u pokladen. Za nákup dokladu ve vlaku se bude nově účtovat příplatek tři eura, tedy v přepočtu… »
V Ústí nad Labem vyjel první trolejbus ve speciálním polepu
12.3.2025 - Součástí nové kampaně Českých drah s heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky.“, která cílí na propagaci cestování vlakem se speciálním důrazem na nové jednotky ComfortJet, je kromě běžnějších i méně obvyklých… »